zmraa Kızlar doktor bi hap verdi 6 gün yarım içip diğer günlerde tama geçmemi istedi. Ben o yarım gün attığım günlerde kalan yarımı çöpemi atacağım yoksa muhafaza edip ertesi günmü atacağım??
Atamom16 zmraa ben atarım genelde öyle durumlarda çünkü ambalajdan çıkmış oluyor kullanmak istemem ilaç bu ne tepki vereceğini bilemeyiz
Laden zmraa bana doktor yarım kullan, yarısını da diğer gün içebilirsin demişti. Bende öyle yaptım çünkü reçeteli ilaçta süre oluyor. Yarısını çöpe atarsanız zamanı dolmadan ilacınız biter. Güzel bir şekilde muhafaza edip içebilirsiniz
zeyzey77 zmraa yarım içip geri kalan yarımı ertesi gün içeceksin atma çöpe . Bazı ilaçlarda süre var hap bittiği görünmeden başka yazılmıyor. Doktor ikinci kutuyu yazmak isterse sistem onay vermiyor. Atarsan hap çabuk biter
Cicekimftm zmraa Genelde ilaçlarda orta kısımlarında kırılacak yer varsa,o kırılan yarım kalan ilaçlar 48 saat icinde icilebiliyor.