Biberon almıyor kaşık kaşık mama kaşık kaşık yemek kaşık kaşık su veriyorum. Bitirim artık tükendim sosyal hayatım yok biyere gitsek beslenme düzeni aksıyor çünkü orda burda arabada kaşık kaşık veremiyorum. Sütüm yetmiyor stresten iyice azaldı. Doktor biberona alıştırmalısın diyor bu saatten sonra nasıl alışır. Kilo Almıyor. 30 cc anca mama yediriyorm zaten alerjik bide o cıktı bende oda herşeyi yiyemiyoruz. Napcm bilmiyorum sürekli kendimi suçluyorum biberona alıştrma diyenleri annemde dahil görmek bile istemiyorum. İlk çocugum tecrubeszlik bizi bu hale getirdi. Bir Allahın kulu da doğru düzgün nasihat vermedi. Zaten 2 kilo doğdu. İlk 3 ay kapatsaydo açıgı kaptırdı şimdi çok zor artık