Yerfistigininannesi vallahi ben de taktım huniyi. Size daha güzel şeyler söylemek isterdim, geçecek demek isterdim ama geçmediğini tecrübe ettim.
İnanın hiçbir şeyden memnun olmuyor. Yani salatalık yemek istiyor mesela, neden uzun uzun değil de yuvarlak kesmişim diye ağlamaya başlıyor. Yuvarlak kestiğimi alıp, uzun kesip veriyorum. Bu sefer de elinden yuvarlak kestiğim salatalığı aldım diye ağlıyor.
Çözümsüz.🥶🥲