aylizinannesiii Kızlaaar dün biontech aşısı oldum ve o kadar uyku halindeyim kii dün geceden beri gözlerim kapanıyor normalde uykum cok hafiftir sizdede yani etki oldu mu 😅🥱🥱
89Kbr aylizinannesiii bende de ilk gün çok hafif bi kas ağrısı oldu o kadar ama ertesi gün sağlam uyku yaptı tıpkı hamileliğin verdiği uyku gibiydi😂😂
aylizinannesiii 89Kbr Ay valla oyle kolum zaten kalkmıyor ama bebegi emzirirken uyuyakalicam nerdeyse gözlerim kapanıyor hamileliğe geri dönüş gibi olduu 🥱😅😅😅
89Kbr aylizinannesiii bi an şüphe ettim kendimden . Hamile miyim diye😂 çocuğu uyutur uyutmaz ya da besler beslemez devrildim hep ilk bulduğum yere.. ertesi güne bi şey kalmaz inşallah. aşın da hayırlı olsun
aylizinannesiii 89Kbr Bende öyle yapacağım şimdi ilk uykusunda yatacağım 😅😅 çok teşekkür ederim sizinde hayirli olsun hep bu aşıyı beklemiştim iki senedir evden cikmiyorum covid olacagim diye😅