Merhaba bi kere daha bu konu başlığında yazmıştım ama ne yazık ki bizim kaka sorunumuz geçmiyor 5,5aylık oğlum hemen hmen 2 aydır kendi kendine kaka yapamıyor artık hep fitil ve lağman ile hasteneye gidip yaptırır olduk benim çocuğum bigiaa ilacını kullandıktan sınra bu sorunu yaşadım ben onu bıraktık düzeni bozuldu tekrar başladık yok yine yapamıyor herseyi yaptım masaj duş hersey hakiki zeytin yağı hersey ama hersey yapıldı ama yok
burdan benim gibi yaşayan annelere sesleniyorum dün gece o kadar ağladı ki dudak büze büze bizi de ağlattı ben ne yapabilirm yada bu süreç mi geçecek mi biri bana yardım etsin lütfen