Merhaba hanımlar, 20 günlük bebeğim var. 9 gündür sol gögsüm mastit ve halen geçmedi. Ama azaldı çok şükür ağrılarım ve kızarıklık geçti. Sütüm çok yok sol mememde ne yapabilirim acaba sütümün artması için? Ama gerçekten tavsiyelere ihityacım var. Rezene çayı demleyip suyla karıştırıp hergün 4 litre içiyorum zaten ama sanki sütüm halen gelmiyor gibi. Bide bebegimi emziriyorum bazen uyuyor 2 saat sonra emziriyorum