Ygtakn Kızlar şimdi test verdim normalde dısarı cıkan biri degilim eşim cıkıyor mecbur calısıyor . Suan tüm kemiklerim agrıyor adım atacak halım yok atesim 38.4 oldu test verdim oğlumu emzirsem bisey olur mu ? Ek gıdaya başladık ama agırşıklı olarak emiypr
Bulutbey Ygtakn emzirmenizde blr sakınca yok canım. Maske be temizliğinize özen gösterip emzirebilirsiniz diyorlar
qwrt1245 Ygtakn ellerinizi ve bebeğin sizinle temAs edeceği yerleri iyice steril edin çift kat maske takın o şekilde eözirebilirsinz.eldivenle emzirirseniz çok daha iyi olur
Elif_Naz Ben emzirdim maskemi taktım ellerimi sabunladım o şekilde emdi ama ilaçları kullanmayın sadece parol iç demişlerdi bana favikovir sütten çocuğa geçiyormuş
Ygtakn Mlke301020 inşallah ama sanırö pozitif ben hayatımda böyle hastalanmadım sanki ölcem biri tüm kemiklermi kırıyor ateşin bi düşüp cıkıyor