Bebegm 10 aylık olmak uzere gece atesi cıktı. Eltimlerdeyiz baska sehirde calpol vae mı dedm aynı zamanda diğer eltimin cocugu var 3 yasında falan. Onun vardır ddıye dusundum. 6 yaş ve üzeri olan calpol plus tan getirmis ve ben 2 kez verdikten sonra farkettım gece karanlıkta getirince şişeye bakmadan verdım. Sorun yasar mıyım? Ateşi de dusuyor twkrar yukseliyor