Gmz8481 kimseyi fikrinden caydırmayayım ama bence çocuk evliliği değil düzeltmek, test eder bence. Gerçek bir sevgi ve saygının olduğu bir evlilik ancak çocuktan sonra da güzel ilerler. Diğer türlü yorucu ilk dönemler, değişen hayat tarzı, artan sorumluluklar, kısıtlanan bir hayat vs derken güçlü bir bağ yoksa, kopar kanaatindeyim. Ha şu var, normalde de evliliği bitirmeye psikolojik olarak veya maddi olarak hazır olmayan, güçsüz düşen kadın için toplum tarafından kabul gören bir bahane olmuş olur. Yani kocası tarafından aldatılan, hor görülen veya görmezden gelinen hatta şiddete uğrayan kadına “sen deli misin be kadın!” demez toplumun görece cahil büyük kısmı; “evladı için katlanıyor” der hatta tebrik bile edebilir. O yüzden evlilik kötü gidiyorsa bir bebek yapalım diyen erkek hiç görmedim ama kadın çok gördüm.