Gmz8481 kötü giden bir evliliği çocuk düzeltmez. Aksine, böyle kötü bir ilişki varken doğan bebekte bu kötü ilişkiden etkilenir. Bir evde sürekli kavga varsa, sürekli gürültü varsa, saygı yoksa, sevgi de yoksa elbette; çocuk asla ama asla böyle şeylere çare olmaz. Hatta böyle evlilikler sırf çocuğun bakımını ve rahatını maddi anlamda devam ettirebilmek için sürdürülür.
Mutlu bir evliliğin de en güzel yanı bir çocuğunun olmasıdır. O evliliği daha da güçlendirir. Saygı artar, sevgi artar, yardımlaşma olur, çocukta mutlu bir ortamda sağlıklı bir psikolojiyle büyür.