Düşmeyen ateş ve kusma sikayeti ile geldik ates duaurucu falan serumlar derken kaka tahlilinde rota vurus cıktı bugün tam 3 ay 1 günlük bugün ilk dozunu yapacaklarmıs hemen atlatır mı ne gibi süreçler bizi bekliyor burayı aktif kullanmaeıgım icin görmedim hemsire de demedi bize bisey yardımcı olur musunuz bilen varsa