Hanimlar benim gibi yaşan var mı ben normal de 6 gün adet olurum ama bu ay 24 başlayıp 25 de Zırp diye kesildi anlamadım hiç bekliyorum ama yok sıfır bitti yani hamile miyim yoksa düştü mü korunmuyoruz da anlamadım Pazartesi randevu aldım Dr için de sizlerde sormak istedim