Kızım 4.ayına girdi hala her sabah 2 saat boyunca sırtını sıvazlayıp gazını çıkartıyorum üstüste peynir gibi gazla birlikte çıkarıyor abartmıyorum nerdeyse 30 40 kez tam bitti diyorum bidaha çıkıyor.sütümden nefret ettim hiç bişey yemiyorum artık her şey gaz yapıyor diye beslenmem sadece sıvı .çok yıprandım gazından dolayı beslenemiyor kilosu 5400.Gece uyurken emiyodu artık onu da yapmıyor gittikçe gazı yoğunlaşıyor sanki .gece emince uykudayken gazı çıkmıyor ve hepsi sabaha birikiyor diyorum ama gün içinde de çok yoğun .Gezmediğimiz doktor kalmadı alerjisi yok yani belirtileri yok denilip hiç biri test yapmadı boşuna damarlarını delmeyelim 6.aya kadar böyle diyorlar .gerçekten normal mi bilmiyorum aynı şeyleri yaşayanlar varmı bilmiyorum ama sıkıntıdan stresten sütüm kesilecek ve ben hasta olucam diye korkuyorum