Günaydın
9 ay 3 günlük kızım var 7.5 aydan bu yana 5. Dişimizi çıkarıyoruz hic bir sey yediremiyorum 8. Ay kontrolünde 300 gr almıştı dün 9. Ay kontrolüne götürdüm 100 gr almış sadece ve daha 7.5 kg. Farkettim ki kendine yapılan yemekleri yemiyor ama bizim yediğimiz yemekleri yiyor. Geçen gün pilav yerken kızıma verdim yedi, dün sulu köfte vardı annemde 2 tane bi yedi 2 tane de 1 saat sonra yedi tamam köfteler küçük ama sonuçta 4 tane yedi ve bu benim için yeterli, öyle tabaklarca yesin demiyorum ama açta kalmasın sonuçta 9 aylık bebeği içtiği süt ne kadar tok tutar? Ben artık bu çocuğa kendi yemeklerimizden vereyim mi bir fikir verin bana lütfen