Ylcmelis bu gece 3bucukta aynısını yaşadım 6aylik oğlumda ☹️post açacaktım hatta sormak için ama eski yazılar geldi aklıma benim de.kizarma morarma yoktu baktım kusma flaan da yok, yarım saat kadar uyutmadm gözlemlemek için, uykusu vardı gece olduğu için uyudu sonra.uyandi saat başı her zman ki Gibi kontrol ettm hepsinde de bişey yoktu şükür.smdi de uyanık bişey görünmüyor.size de geçmiş olsun Rabbim korusun evlatlarımizi