Günaydın ,güzel anneler bir şey merak ediyorum şimdi benim oğlum göbeği tombiş olduğundan mı bilmiyorum şiş gibi yani su filan çok içiyor asla biberon elinden düşmez,hani bu göbek şişliği hastalık belirtisi diyorlar ya bunun yemek kaynaklı mı kilodan mı hastalık kaynaklı mı olduğunu nasıl anlarız ki?benim oğlum 17 aylık 12,5kg 82 cm anası gibi tombiş o da😬ama korkuyorum okudukça ](src)