biregesevdasi Sevimlidost biontech olacağım eşinde biontech oldu kol ağrısı oldu sadece. Koruyuculuğu daha fazlaymış
annesinin_kizi Sevimlidost eski postlar bak istersen çok konu açıldı Ben biontek vuruldum eşim daha önceden sinovak vuruldu
tgcanl Sinovac çin aşısı, biontech alman aşısı. Ben biontech oldum kol ağrısı dışında bi yan etki görmedim
ikizbabymom Sevimlidost ben türk aşısını bekliyorum ikisinden birini tercih edecek olsaydım sinovac olurdum
Aselipekveannesi Sevimlidost biontech oldum koruyuculugu cok iyi kol agrisi ve hafif bas agrisi oldu emziriyorum kizimda bir etki olmadi tavsiye ederim
Saitkereminannesi Sevimlidost Biontech oldum kol agrısı oldu agrı bile denmez sızı sadece hafif şişti kızardı o kadar abim sağlıkçı ailem de hep Biontech oldu