Birbebekkkbircicek inşallah basit başlangıç düzeyli hafif bişeydir varsa da. Sizi ve psikolojinizi çok iyi anlıyorum insanın aklına neler neler geliyor. Ben hamileliğimde sadece pentasa hap filan kullandım ama teşhis konduktan sonra emzirirken şuan prednol(kortizon ) 32mg, pentasa tablet sabah akşam 4er bi de pentasa fitil mide koruyucu kullanıyorum. 8 gün oldu kullanmaya başlayalı. 2 hafta olunca yine gel dedi doktor. Günde 6 7 kere gidiyordum lavaboya şimdi daha kıvamlı dışkı 2 kez günde. karın kramplarım azaldı. Ama kesinlikle tuz ve şeker tüketmiyorum. Kortizon kullanırken sakıncalıymış.