Bebeğim 6 aylık acile gittik hem grip hem kabız hem ateşi var diye çocuktan kan aldılar ve mikrop olduğunu söylediler idrarda istediler ama henüz yapmadi idrar verince ilaç antibiyotik falan vericez dedi. Daha önce bebeğinin kanında mikrop çıkan oldumu alel acele gittik devlete çok aydınlatmadilar bilgisi olan rica etsem yazabilir mi ?