Funda95 kilo alımı gayet iyi bebeğinizin. Yani yenidoğan bebeklerin uyku düzeni pek olmuyor, günün yirmi saatini uykuda geçirebiliyorlar,hani emmek için uyanmaması derin uyuması çok normal. Gece daha uzun uyurlar, karanlık, sessiz ve anne karnında öyle alıştığı için belki. Gündüz gün ışığı ses gibi uyarana maruz kalınca uyanık kalmıştır. Sarılığı yoksa korkmanıza gerek yok. Gündüz sık sık emziriyorsunuzdur zaten. Bir aylıkken bize doktorumuz gündüz istediği her vakit, gece iki saati geçirmeden mutlaka emzir. Kalkmasa bile kendin uyandır kan şekeri düşer bebeklerin ilk aylar mide kapasitesi küçük olduğu için çabuk sindirip çabuk acıkırlar. Bebeğin kendi uyanmasını bekleme, ayaklarına dokun emzirirken yorulur hep uyanık tutmaya çalış demişti. Gerçekten ne yapıp edip kaldırıp zorla da olsa emziriyordum. İlk başlar beş on dakika emiyordu, zamanla daha uzun emmeye başladı. Tabi hep emerken uyuyakalıyordu, ayağıyla kulağıyla uğraşıp kaldırıyordum.