Kızlar bebeğim arkamdan koşarken ayağı takıldı televizyon ünitesine dudağını çarptı kaldırıp baktığımda dudağı yarılmıştı baya bi kanadı acile götürdük 1 tane dikiş attılar ama iz kalırmı sizce üst dudağının kenarında başına böyle birşey gelen oldumu olduysa hemen iyileşme gösterdi mi çok üzüldüm uyuyamıyorum düşünmekten 😔😔