Sevvalacatt Arkadaşlar ben pozitif çıktım bugün 3. Günüm çok kötü haldeyim. Kızım 1.5 yaşında 2 gündür ateşi var ve ishali başladı şimdide sabah 112yi aricam ama ola ki başından geçmiş birileri vardır kızım için ne yapabilirim ?
Deletedmom4440 Sevvalacatt bol sıvı tabiki mümkünse D ve C vitamini artı ilik sulu çorbalar çok iyi gelecek geçmiş olsun sizde tüketin Allah şifa versin inşallah
2yavru1anaaa Sevvalacatt çok geçmiş olsun belirtiler nasıl başlıyor korkuyorum ben de olacağım diye 🥺
Sevvalacatt 2yavru1anaaa şiddetli baş ağrısı ve ishalle başladı benim bugün 3. Gün baş ağrım.hic geçmedi öksürük ve nefes darlığı başladı inanın çok zor çok dikkat edin
2yavru1anaaa Sevvalacatt ya çok geçmiş olsun oğlum da ishal vardı hafif ateş ne öksürük ne nefes darlığı acaba diye korktum bize de bulaşırdi bilmiyorum ki bu korona nasıl bir illet hepsi farklı farklı ve semptomlar çok benzer