Naydin Çok sıcak ve bebeğim hasta grip gibi burnu tıkalı hala ayaktayız. Kanguruda balkonda uyutmaya çalışıyorum. Birde oğlum var 3,5 yaşında sabah 8 olmadan günaydın der uyandırır. Gündüzleride uyumak hayal. Bence atık zombiyim 😌Sizde durumlar nasıl?
Sedeeff Naydin al benden de o kadar ama ben kafama çok şey takıp stres yaptığım için uyuyamıyorum çok uzun zamandır. Allah bu annelere kafa dinginliği ve sakinlik nasip etsin inşallah ☺️
cemreninnannesii Naydin kızım diş çıkarıyor nöbetteyiz bizde bugün üçüncü gün inanılmaz sıcak en sonunda klimayı açtım
Girisimci Naydin vallahi benimki 13 aylık nedensiz bir şekilde 1 de uyandı saatlerdir uyutmaya çalışıyorum. Delirdim delirdim öyle manasız uyumuyor ki offfff
Elif-ecre Allah kolaylık versin canım 🌺🌺 biz de ona yakınız işte. Hasta bebeklere de rabbim şifa versin. Biz de bi kaç gün önce atlattık. Burun tıkanması yüzünden uyuyamamıştı kızım
Naydin Sedeeff Valla fırsatım olsada bi yatsam birdaha kalkmam herhalde 😌 daha 32 yaşındayım saçlarım beyazladı takmaktan ama hiçbir faydası yok. En iyisi hiç düşünmemek oluyo başka şeylerle kafayı meşgul etmek.
Naydin cemreninnannesii klima varsa ne güzel. Aşırı nem var bide. Bende yok klima yarın kesin almaya karar verdim. Böyle geçmez geceler çünkü.