Kızlar bana bir fikir verin nolur 😢 18 ay 25 günlük oğlum var. 4 aylıktan 17 aylık olana kadar kendi kendine uyuyan, herşeyi çok güzel bir şekilde yiyen, gece hiç uyanmayan, diş çıkarırken bile ağlamayan vs vs çok uslu uysal bir bebekti. Sonra ne oldu anlamadım bambaşka bir çocuk oldu 🙄 tamamen huy değiştirdi bir çözüm yolu ararken eşim rahatsızlandi 3 gece hastanede kaldık oğlum babaannesindeydi (babannesiyle dedesini çok seviyor hiç aglamamis) 3 gecenin sonunda eve geldik ertesi gece oğlum ateşlendi acile gittik idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi doktor 2 tane antibiyotik verdi onları aldık eve gelince bir kez içirdim ertesi gün yüzünde vücudunda döküntüler kızarıklıklar başladı kendi doktoruna yazdık hem teşhis yanlışmis hemde ilaçlar alerji yapmış ertesi gün kendi doktoruna gittik bu çok ağladığı süre içinde bir kaç şikayeti vardı onları anlattım orta kulak iltihabı geçirmiş biz anlamamışız birde aşırı babaya düşkün bir bebek babasınin onun terkedip gittiğini düşünmüş sanırım buda onu hasta yapmış 3 tane doğal içerikli ilaç verdi onları kullandık 4-5 gün herşey geçti yine eskisi gibi olmuştu ama sonra yine aynı oldu her gece 2-4 arası çığlık çığlığa uyanıyor yaklaşık 1 saat boyunca sakinleştiremiyorum bağıra bağıra ağlıyor en son boğazı acıyor sanırım öyle susuyor bu sefer de uyuması 1-2 saat sürüyor her gece, her gece aynı delircem artık ben mi birşeyi yanlış yapıyorum bana bir akıl verin 😭😭