Ozaymus-21 teşekkür ederim Deneyeceğim ya şuan antibiyotik kullanıyorum eskiye göre biraz daha iyiyim ama kızarıklık yanma gitmedi tişört falan giymek istemiyorum değdikçe canım yanıyor göğsüm ateş gibi hiç düzelmedi 1 aydır bide sütümde azaldı sağıyorum geliyo daha sonra kesiliyor anlam veremiyorum ama çok zorlanıyorum emzirirken falan bazen sağıp kaşık biberonla veriyorum bebeğime hiç hoşlanmıyo ama aç kalmasından iyidir yani