Merhabalar,
Kızımın (11 aylık) bir süredir kakasını yaparken zorlanma hali vardı. Bu süreçte beslenmesine dikkat ettim biraz daha iyi oldu derken makat çatlağı oluşmuş. Doktorumuz 7 gün boyunca anestol pomad uygulamamı söyledi. Bir hafta uyguladıktan sonra çatlak daha iyi durumdaydı fakat bu seferde kakasını yaparken et parçası görmeye başladım, neredeyse et parçası da çıkıp gelecek sanki. Doktorumuz görmek istedi, gideceğiz.
Bu durumu yaşayıp süreçten bahsedebilecek annelerimiz var mı? Elbet doktorumuz gerekli tedaviyi uygulayıp bilgilendirecektir beni fakat yaşayan arkadaşlardan bilgi edinmek istiyorum. 🤔