Oglusannesi26 Anneler merhaba bebek veya çocuk odanız nasıl resmini bizimle paylaşır mısınız birbirimize fikir olsun 😊 ve nasıl dizayn ettiniz fikirlerinizi almak istiyorum oğlumun odasını düzenlicem de çok saçma birşeyler yaptım da sinir oluyorum gördükçe 🙄
Oglusannesi26 Nefeshiramm baya bir eksigimiz sadece duvara sticker yapıştırdım o da uymadi odaya diye düşünüyorum mavi isimli bebek halimiz var siyah daire sticker var duvar de ne alaka ise kendime kızıyorum şimdi 😂
Ogulcan [url=https://www.hizliresim.com/j00xmvx][img]https://i.hizliresim.com/j00xmvx.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/4zwqu6f][img]https://i.hizliresim.com/4zwqu6f.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/2bflwte][img]https://i.hizliresim.com/2bflwte.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/tpp4azv][img]https://i.hizliresim.com/tpp4azv.jpeg[/img][/url]