Miranbebek34 Aliveanne lohusalık kanamam bitti çünkü biliyorum 36.gunde kan gelince kârın ağrısı da olunca adet olabilir miyim diye bi düşündüm 😀
Miranbebek34 Betull0634 çok agresif yaptı beni bu arada inşallah cabuk geçer lohusalık depresyonu geçirmedim ama adet depresyonu geçirecek gibiyim 😣
Betull0634 Miranbebek34 bende oyle olmustum birde ilk adet olunca asiri derecede kanamam olmustu orkit yetmedi logusa pedi kullandim ve cok halsizlestim hyatimda ilk defa boyle oldum dr kontrolüne gittim sordum normlmis boyle olmasi icin temizleniyor dedi birde ben sezryen oldum cok kanamam olmamisti dogumda eger seninde cok olursa korkma canm simdiden gecmis olsun
mlkalken 40 ım çıktıktan tam on gün sonra oldum ama baya fazla 7 gün sürdü ve çok fazlaydı kan kaybı sandım😂 yani korunmak gerek süt koruyor diyip hatalar etmeyin benim gibi hemen adet olanlar🙏🏻😀 ki olmayanlarda aynı şekil dikkat etmeli
Gizemhzl Miranbebek34 bitmeden oldum 35.gün de. Öncesşnde baya kesilmişti adetşn son günü gibi leke gelirken biranda kanamam basladı cok korktum meger adet olmusum. Sonrada her ay oldum. Bazen 4 gün gecikiyor ama bu somuncuda 10 gün gecikti