Dün kontrolde doktora da söyledim 2 gündür hapşırma ve bol kuru öksürük vardı baktı ciğerlerine bişey yok dedi ama bana boğazı şiş gibi geliyor 2 gündür uykuya cok zor gecıyo suan uyudu derin mesela. Öksürük şurubu verdi ama fayda etmiyo ne yapmam lazım ilk defa geliyo basımıza balgam vs yok ama öksürük uyandırıyo uykusundan sürekli