arzuu-52 benim bebegimde aynı şekilde yataktan kafa arkası düştü. Öyle çok ağladı ki direk doktora gittik. Röntgen çekildi muayene edildi tabii 50 cm üstü olduğu için riskli, doktor kanama ihtimali yükseliyor bu şekilde dedi. 6 saat hastanede kaldık her saat başı genel muayene oldu Allah’a şükür birşey olmadı ama bizim anlayamayacağımz her türlü durum için muayene şart diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun dilerim gelişen aksi bir durum olmaz 🙏🏻💐