Momm12
Eldiveni bırakmak için çok geç kalmışsınız. Ben hiç takmadım, önermiyoruzda. Tırnak bakımını düzgün yapıp, elleride güzel nemlendirirseniz losyon ile çizme yapmaz. Yüzünüde nemli tutun. Kuru cilt çizilir. Tırnaklarını kestikten sonra mutlaka törpü yapın.