Sinovac olmanı öneririm hiç rahatsızlığı olmayan babaannem de bile sinovac yan etki gösterdi bütün derisi döküldü alerji oldu sanki, biontec olsa daha fazla yan etki olurdu herhalde, bende karar veremedim ama her türlü iki aşının da koruyuculuk süreleri bitecek tekrarlanması gerekecek belki de bı yüzden fark eden pek bi durum olmayacak