Kızlar 53 günlük bebeğim var en son 22.30 da emdi suan naptiysam ne ettiysem uyandiramadim altini açtım burnunu sıkıştırdim bacaklarına islak soguk mendil dokundurdum uyandi ama emmedi yine hemen uyudu napcam ben Allah aşkınıza yardımcı olur musunuz şekeri duser mi neden bu kadar derin uyuyor 😢