Bebegimm1 ya şaşırdım valla.. gerçi o kadar değişik türde mama hazırlayanlar duydum ki..
ben direkt kettle’da içme suyunu mama konumunda ısıtıyorum,ılınmış sudan yapıyorum.
hani o tarz bi kettle’m bile yokken su ılındığı an doldurur biberona kaç cc yapacaksam o kadar su koyardım sonrada ölçekle mamayı 😂