Kızlar bebegim 3 aylık hava degisiminden dolayı hasta oldu burun akıntısı bardaktan bosalırcasına kusma ve ateş var doktor yatıs verdi surekli serum takıyorlar soruyorum hayır hic bir zararı yok diyorlar su kaybına karsılık mı ne yapıyorlarmıs Ama icimde bşr sıkıntı var seumun ustunde SODYUM KLORUR ÇÖZELTİ YAZIYOR BEBEGİM 3 AYLIK ZARARI OLMAZ DİMİ hastanede odada tekim esim çalışıyor kendimi de kötü hissediyorum bebegime bisey olmsın da 😔