Kızım 10 aylık üstte 4 altta iki dişi var üç gündür ateşi çıkıyor düşüyor doktora da götürdüm ateş 39 u bulunca diştendir dedi başka da belirtimiz olmayınca tahlile gerek duymadı şimdi ağzını da açmıyor hangi diş geliyor acaba kızlar kaç gün sürecek böyle🥺🥺