aylizbebek Kızım 30 günlük uyanmıyor bi türlü gece me yaparsak kolunu bacagını sıkıyorz hafiften üstünü degistryoruz ıslak mendille siliyorz masaj yapıyoruz biraz sarılık war ama uyanmıyor bi türlü geceleri emmek icin
Feyza34 aylizbebek ben uyanmayınca kaşıkla ağzının kenarından bi kaç kez döküyorum öyle uyanıyor bide altını değiştirip ıslak mendil sürünce uyanıyor belki kaşık iyi bi yöntem olmayabilir ama bende sıkıntı olmadı sükür
Ardenikooo aylizbebek çok normal canım benimki 4 saat uyuyup hastaneye götürme noktasında uyanmıştı😂 doktora götürdügumuzde çocuk aciyodu gözlerini taktik şu ki kibar kibar üst degistirme biz evde aman bişi olur diye korka korka degistiryoduk kalkmiyo ama doktor bı soydu hemen uyandı😂😂 bide ayak altlarını parmaklarımla minik minik vur
Eylulhuma16 aylizbebek topuğunu sıkıyordk biz hemsire oyle demisti ama zar zor uyaniyodu yani neler cekiyoydm ya snrada uyumuyo die ağlıyoruz 😂
Tgbalmila aylizbebek bir arkadaşta yazmış üstünü çıkartırsanız büyük ihtimalle uyanır. Bizimde aynı sorunumuz vardı doktorumuz sarılığın uyutması için çok yüksek olması gerekli, kalın giydiriyorsunuzdur mayışıp uyanmıyordur dedi
Ardenikooo aylizbebek himm o zaman elini ispat yüzüne sur bakalım ona uyanabilir yada bı dus aldırın çok şanslısınız ki hava çok sıcak biz soysak bı turlu uyutsak bı turluydu kış bebeği
Ardenikooo Tgbalmila aynen valla her gittiğimizde doktor bu çocuk niye bu kadar giyinmiş gene diyodu kışın ortasında🤷😂 ana yüreği deyip işin içinden cikiyodum😂😂
Tugba10-5 aylizbebek merhaba benim bebeklerim sarılıktan yattı hemşiremiz orda ellerini yıkayıp yüzüne sürün demişti uyanıyorlardı pat diye bir deneyin isterseniz
Tgbalmila Ardenikooo aslında soğuğa da alışması gerek vücudun dirençli olması için biz çocuklarımızı sıcağa basıyoruz sonra da ilk soğuk gördüklerinde üşütüp hasta oluyorlar
Cemre_61 aylizbebek hastanede ebeler ayağının tabanını sıkarak uyandırabilirsin ya da sırtını kaşı diyorlardı ki kendileri tabanını sıkarak uyandırıyordu biz kıyamıyoruz tabi ama ne kadar emerse o kadar çabuk atar sarılığını bide bunları dene istersen 😊
Bebek-annesi aylizbebek ben ayak altını sıkardım sertçe mecbur uyanırdı. Yada boynunun altından oynardım biraz zamanla uyanırdı. Islak mendil hiç sevmiyorlar 😃 Ay kimisi iğne batırıyor 🤷♀️
Ardenikooo Tgbalmila aynen öyle valla Ocak doğumlu bebeğim aman üşür corak üstüne patik yelek şapka herşeyi gitdirdik🤷😊
neslihanuz1 Aynı sorunu bende yaşamıştım lohusa kafası bir de daha çok üzülüyorsuno kadar yorucu bir şey ki bir de geceleri :( bizde de zor da olsa altını açma işe yaramıştı.