Benimde biri 3,5yaşında biri 1yaşında iki çocuğum var ilk zamanlar gerçekten oldukça zordu büyüğüne dur yapma canını acıtma demekten bıkmıştım artık. Şimdi de aynı sekilde devam ediyo dur yapma etmeler ama küçük olan biraz daha büyüdüğü için en azından ilk zamanlardaki gibi narin değil😅 kameralı telsizler hayat kurtarıyor, uyurken, ikisi aynı odadayken ya da ben mutfakta işimi hallederken izliyorum hep onları. Hiç kolay değil hele yanınızda kimse yoksa yardım edecek hiç değil…çocuklar büyüdükçe de geçmiyor ama siz duruma alışıyorsunuz:) hepimize bol sabır diliyorum..🙏🏻