fernweh bu cinayetleri “Kara köpek” işledi bence. Biraz uzun olacak ama en kısa haliyle size düşüncelerimi anlatmak istiyorum.
Hepimizin bildiği gibi temel sorun “mehir”. Bu konu ilk işlendiğinde de viral olan “senin kocanın evi yok ki” cümlesinden de anlaşılacağı üzere, Betül mehir olarak ev istiyor. Zaten kayınpederiyle olan telefon konuşmaları falan bunu kanıtlıyor. Tabii adam kendisinde o kadar para olmadığını, farklı şekilde mehrini karşılamayı teklif ediyor ama bu asla kabul edilmiyor.
Bu yaşanan darlamalar ve görüşmeler sonuç vermeyince, Betül’ün aile meclisinde Metin Büyükşen’in öldürülmesine karar veriliyor. Çünkü o sözünü tutmayan biri. Çünkü mehir onlar için çok önemli. Çünkü baba ölürse, tüm işleri Uğur yürütecek. Sonuçta Osman’ın hali vakti yerinde ve uzakta, o pay almaz veya işlerle ilgilenmez. Büşra’yla Necla Büyükşen’e de üç beş para verip bakarlar bi şekilde diye düşünüyorlar. Tabii tüm işlerin devri Uğur’a olunca, Betül’ün ailesi de bundan çok güzel faydalanacak. Sonuçta Uğur aslında Betül’ün köpeği. Betül’ün öyle mıymıy durduğuna bakmasın kimse. Asıl otorite o ve onun ailesi…
Her neyse, bu cinayete karar verilince Mehmet Ali yani Betül’ün kuzeni, kara köpek, öncü oluyor “ben öldürürüm” diye. Bunun sebebinin de ben düşmanlık gütmesi olduğunu düşünüyorum. Tam emin değilim ama bence bu adamın Büşra ile ilişkisi var. Başta yakalanmışlar sanırım hatta, bu yüzden iki tarafta birbirinden iyice nefret etmiş. Büşra’da dayak mayak yemiş, kafayı da kırmış bi güzel. Yine de birbirlerinden vazgeçmemişler ve Betül’ün telefonundan mesajlaşmaya devam etmişler. Bu yüzden bence Betül, cinayetten sonra telefonundan bir sürü mesajı sildi. Çünkü mesajlar yakalanırsa, gönül ilişkisinden dolayı işlenen bir cinayet olarak düşünülüp baş şüpheli Mehmet Ali olacaktı ve azmettiricilerini de itiraf edecekti. Asıl olay ortaya çıkacaktı.
Bence Mehmet Ali’ye de bu işi yapması için babadan kalacak paradan bir miktar vermeyi teklif ettiler. Bu da hem para kokusunu aldı, hem baba ölürse Büşra ile daha çok görüşür konuşur sandı. Her şey buraya kadar tıkır. Sonra bu Mehmet Ali kabul ettiği cinayeti işlemek için tanıdık bir silah değil, ruhsatsız bir silah temin etmek için ertuğrul ve mevlüt’e gidiyor uğurla. Onlardan silah ve susturucu istiyorlar. Susturucuyu da sanayide yaptırıyor ve silahı bunlara veriyorlar. Bunlar da toplanıp birkaç deneme yapıyorlar, bu yüzden bence swap örneği çıktı hepsinde. Mehmet Ali hariç. Ondan alınmamış çünkü o temkinli. Cinayet anınındaki gibi maske, eldiven vs taktı bence deneme yaparkende. Bir nevi canlandırma yani. Bu arada bu olaylardan Büşra’nın da haberi olduğunu düşünüyorum ben. Oraya da geleceğim.
Her neyse, cinayet anı da şöyle oldu bence. Mehmet Ali cinayet için cesaretini toplamak adına uyuşturucu madde kullandı. Bu yüzden bazı görgü tanıkları gözleri kırmızıydı falan diyor. Uğur ve Betül, Betül’ün ailesinin evinde. Birbirlerine tanık olmak adına. Bu sırada Büşra’da evde ailesini oyalıyor, çay faslı bilmem ne. Bence Mehmet Ali, Büşra’da bu olayın içinde olduğu için kapıyı çalıyor ve Büşra ona kapıyı açıyor. Ailesine de “abim geldi” demiş olabilir.
Bundan sonrasında da olay aslında Büşra’nın anlattığı gibi gelişiyor. Kar maskeli, kahverengi gözlü, esmer kara köpek odaya girip bir anda baba Metin Büyükşen’i vuruyor. Anne Necla Büyükşen şokta, “Allah, Allah” diye feryat ediyor. Planda sadece babayı öldürmek olduğu için, esas işi biten Mehmet Ali bahçeye çıkıyor. Silahta tutukluk yaptığı için çıktığı falan yok. Fakat o sırada sesinden, tepkilerinden ya da dışarıda stresle maskeyi çıkardığı için Necla Büyükşen, Mehmet ali’yi tanıyor ve “bize bunu da mı yapacaktın, kara köpek!” diyor.
Tabii bunu duyan kara köpek, Necla Büyükşen’in kendisini tanıdığını bağrışlarından anlayınca onu da vurmak için eve geri dönüyor. Annesinin de öldürüleceğini anlayan Büşra, planda annesi olmadığı için Mehmet Ali’ye engel olmak adına odaya koşup tüfeği almaya gidiyor. Bunu gören Mehmet Ali, Büşra’nın kafasına hafif şekilde dipçikle vuruyor, odadan çıkıyor Necla Büyükşen’i vurmak için.
Tabii annesi de ölünce sıranın kendisine geleceğini düşünen Büşra’da o sersemlikle camdan kaçıyor. Annesi de ölüyor tabii. Bence bu yüzden jandarmayla olay yerine dönünce abisi Uğur’u arıyor Büşra. Sırf ona “planda annem yoktu, siz ona bunu neden yaptınız” demek için.
Sonra tabii herkes inkar şov çünkü hepsi bu olayın azmettiricisi bir nevi. Biri yansa, diğeri de yanacak. O yüzden herkes bir şekilde; korkuyla, tehditle veya başka şeylerle susmaya devam ediyor.
Ben böyle düşünüyorum hanımlar. Çok uzun oldu ama umarım okuyup yorumlaştığım kişiler olur.🥶