fernweh bence o gün evde hepsi vardı, Rahmetlik teyzenin başörtüsü bile yokmustu demek ki sonradan gelen giden olmadı, hepsi oturmuş cay içiyordu evde planlı ya da plansız bir kavga cıktı başka bi erkekten dolayı büşra bu yüzden dayak yedi, ayağında bu yüzden kırıldı, sonra uğur vurmak istedi karısı engel olmak istedi o yüzden onlarda barut izi cıktı, Sonrada Betülün kuzeni ve kardeşini aradılar onların araçla kayınbabasıgile gittiler, evde Büsrayı bıraktılar böyle bir senaryo uydurdular büşra camdan felan atlaması buna hi inanmıyorum , o yüzden yürüyerek cıktı sonra eve girmek istemedi annesi ölmediyse onu da gösterecek diye, sonra abisigilşn yanına o da kaçtı kesinlikle böyle düşünüyorum Büşra korkudan konuşamıyor