kızımı bugun parka goturdum kaydiraktan kayıcakti geldi cocuk bilegine basti çokta basmadi gozlerimle gordum kizim 27 aylik ama surekli peşindeyim çok yaramaz .2 saat boyunca kolunu kıpırdatmadi en sonunda 9 da doktora goturduk acilden giriş yaptım doktor röntgen istedi çektirdik birsey anlamadi gitti ortopedi doktoruna gösterdi oda demis bidaha girsin rontgene zar zor rontgene soktum tekrar vensurekli kucagimda cocuk oturcak yer bile yok annemle mahvolduk anneme bile gitmedi surekli kolunu tutup durdu rontgen sonuçlarini whatsaptan yine doktora atti bide demesinler mi bekleyin crvap verene kadar ayakta cocukla perişan oldum doktordan cevap geldi 1 saat sonra demiski önlem amaçlı cocugun kolunu alçıya alın pazartesi gunu gelip bana gostersinler dedi kesin birsey soylemediler bile 2 bucuk saatimiz ayakta gecti ilgillnmek bile yok perişan olduk bugun eşim balığa gitti annemgildeyim kızın kolunda ne oldugunu bile bilmiyorum ona baktikca içim aciyo ne yapicam bilmiyorum sabitte tutmuyo kolunu çıkarmaya calisiyo