Kilo alımı gayet iyi kendisi 1 ay 9 günlük ve bir haftadır sürekli ağlıyor yatırıyorum uyaniyor ağlıyor kucağımda zar zor susuyor meme veriyorum emiyor emerken ağlıyor ağzından bırakıyor sonra yine mama istiyor . Sizce doymuyor mu yoksa kolik bebek mi ?