Oykuaygun Migrostan alıyordum ama her zaman bulamıyorum 1200lük. Hepsiburadadan yada civilden alsam olur mu? Alanlar var mı?
Deletedmom27337 Oykuaygun ben eczaneden alıyorum.(bn internetten tercih etmem yerinizde olsam mağazalara marketlere bAkın
bankacianne34_ Oykuaygun merhaba, satıcısı hepsıburada olan magazan alıyorum aylardır hem daha uyguna gelıyor hemde cok guzel muhafaza edılerek gonderılıyor, tarıhlerı bakımındanda sorun yasamadım
Anne12345 Oykuaygun ben Almanyada yaşıyorum özellikle gurbette olan annelerime bu önerim. Biz koli şeklinde kayıtlı olduğumuz ebeden alıyoruz. 6li aptamil büyük paketi 50€ ya geliyor. Ebelere mamalar indirimli geliyor. Haberiniz olsun
Defneninannesie Hepsi burada yada ttendyoly evkıba satıcısından ertesı gunu teslim edıldeçı hep tarıhlerıde uzun bor sıkınto yasamadim
Deletedmom27337 Oykuaygun 10 günde 800gr mamayı bitiriyoruz ama 3te biri çöpe gidiyor. Mamayı yapıyorum kızım içmiyor 1 saat geçincede dökmek zorunda kalıyorum yoksa bi 13 gün falan gider gibi