Sorum.baslikta kızlar 5 aylık oğlum doğduğundan beri sleepy kullandım fena lastik izi yapıyor bimin bezini denedim sızdırdı baby turco aldım oda iz yaptı Molfix denedim külot bez hediye gelmişti oda iz yaptı bu arada bedenleri kilosuna uygundu hepsinde küçük gelme durumu yoktu altını açıyorum kıpkırmızı iz çıkmış çok üzülüyorum bir fikir verin bana lütfen