Merhaba bebeğim 6 aylık hem anne sütü hem mama veriyorum ama 1 haftadır çok kötü kabız oldu okadar ikiniyooo ki artık nefesi gitti bugün birde çok fazla ağladı sanırım dişte çıkarıyor yani 6 ayda çıkmaya başlıyor mu tam bilmiyorum ama kabızlık çok feci canını yakıyor bugüne kadar gözünden yaş gelmemişti ağlarken bugün çok ağladı gözlerinden yaşlar boncuk boncuk aktı onunla bende mahvoldum lütfen bebeği kabız olmuş bişey yapmış çözüm bulmuş anneler yazsın doktora goturucem ama pazartesi zaten randevumuz var diye gitmedim olmadı yarın goturcem