bertn Kızlar bir yaşında kızım var ilk adetim 8. Ayda oldum her ay sırayla bir iki uç dört gün gecikmeli oldum bu ay tam sekiz gün gecikti iki test yaptım negatif çıktı prezervatif+geri çekilme korunma yontemimiz boyle olan var mi stresten patlayacm
Aysenes bertn 8de ne 18 gün gecikti dun geldi şükür.🙄 ben doğum yapalı 10 ay oldu ben doğumdan 3 ay sonra adet oldum hepde duzenliydi taaaki bu son adetime kadar bu gecikti.
Mom120 bertn ilk bir yil düzensizlikler normal. Korunma yönteminizde dogru görünüyüor muhtemelen gecikme yasadiniz
bertn Aysenes ben aşırı stres yaptım iki test yaptım yarın yine yapacam ama gebelik beklemediğim bi durum
bertn Synmannesi bebeğiniz kaç aylık biz bir yılı da geçirdik bu ay olmadım sekiz gün oldu bilmiyorum aşırı stres ya
Mom120 bertn ben lisedeyken adetim gecikmisti ne evliyim ne elime erkek elim degmis anneme gidip anne ben galiba hamileyim demistim😅annem sok tabi😂yani biz ortada birsey yokken bille evham yapabiliyoruz😬