Arzuuu00 Kızlar merhaba dün sipral taktırdım afedersiniz takıldığından beri ara ara kahverengi lekelenmeler oluyor ve ağrı normalmi acaba çok tedirginim
ikizbabymom Arzuuu00 vücudun alışması bi kaç ay sürüyo ara dönem kanamaları ara ara lekelenmeler adetin uzaması gibi şeyler olur çok normal
Badehandeyldz Arzuuu00 rahimin içinde yabancı bi alet olduğu için çok normal bende 1 hafta kanama oldu hatta ayda iki kere adet gördüm 15 gün normal