Kızlar 3 aylık doğduğundan beri hipp combiotic organik mama kullanıyorum. Bu mamaya gaz ve kabızlık için diyorlar ama bebeğimde çok gaz yapıyordu. Ama en azından günde 1 kere yapıyordu kaka.
Dün sma optipro aldım. Kabız yaptı.
acaba mamayı değiştirğim için mi oldu yoksa sma optipro mu yaptı kabız?