Arkadaşlar merhaba, bir evladım var ikinci bebeğime hamileyim. 20.haftadayiz. İkili tarama testi yapıldı bir sorun çıkmadı. Detaylı usg bakıldı bugün. Detaylı ultrasonda herşey normal fakat bağırsak ta parlaklık var dedi doktor. Çok onemsenecek derecede değil kan yutmuş olabilir, ilerleyen zamanlarda normale döner dedi. Ama gelin görün ki ben çok endişeliyim. Sizlerde bu şekilde olan ve geçen va rmi acaba?