Petitom rukiyyee doktor 5 demişti ama bazı bebekler günlerce bile kaka yapmıyor. Kakasının da sarıya dönmüş olması gerekli
ekmek-arasi rukiyyee benim.kizim gunde degilde 2 gunde bi yapiyodu malum mama yada meme sivi oldugu icin birikmesi zaman aliyordu bazen mamadan yada anne sutunden kaynakli 10 gunr kadar yapmadiklarida oluyor kabiz degildir ise
Yamans26 Benim bebemde gaz kaka sorunu hiç olmadı ama doktorumun demesine göre günde altı kerede yapsa altı günde bir yapsada normalmiş korkmamak lazım